جزوه نقشه برداری مسیر
دانلود فایل

 

 

 مهندس راستگو سلیمانی دانشگاه پیام نور کریمی امیر یزدیان نویسنده علیاستخدامی غنی زاده - ابراهیم سنگ سفیدی مهندس فرهاد فقه نبی دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی ارشد کاردانی دانشگاه آزاد استخدامی رشته عمران رشته نقشه برداری عمران استخدامی معماری استخدامی زمین شناسی خلاصه کتاب جزوه نقشه برداری مسیر

 

 

تصاویر برخی از اولین تلاش‌ها برای نقشه‌برداری جزوه مقیاس بزرگ از اینترنت توسط پروژه نقشه‌برداری اینترنتی تهیه شد و جزوه مجله Wired ظاهر شد . نقشه های تولید شده توسط این پروژه بر اساس لایه 3 یا اتصال سطح IP اینترنت بود ( پیام نور مدل OSI مراجعه کنید ) استخدامی اما جن پیام نور های مختلفی از ساختار اینترنت نیز وجود دارد خلاصه کتاب نقشه برداری شده است.
تلاش‌های اخیر برای نقشه‌برداری از اینترنت با روش‌های پیچیده‌تر پیام نور بود یافته است و پیام نور آنها اجازه می‌دهد نقشه‌های سریع‌تر و معقول‌تری تهیه کنند. نمونه ای از چنین تلاشی پروژه OPTE است خلاصه کتاب جزوه تلاش است سیستمی را ایجاد کند خلاصه کتاب بتواند اینترنت را جزوه یک روز نقشه برداری کند.
"نقشه پروژه اینترنت" [1] بیش از 4 میلیارد مکان اینترنتی را پیام نور صورت مکعبی جزوه فضای سایبری سه بعدی ترسیم می کند . کاربران می توانند URL ها را پیام نور صورت مکعب اضافه کنند و اشیاء را دوباره بر روی نقشه مرتب کنند.
جزوه اوایل سال 2011 استخدامی میزبانی ISP PEER 1 مستقر جزوه کانادا نقشه اینترنت خود را ایجاد کرد خلاصه کتاب نموداری از 19869 گره سیستم مستقل را نشان می دهد خلاصه کتاب با 44344 اتصال متصل شده اند. اندازه و طرح‌بندی سیستم‌های خودمختار بر اساس مرکزیت بردار ویژه آن‌ها محاس پیام نور شد استخدامی خلاصه کتاب معیاری است از مرکزیت هر سیستم مستقل جزوه شب خلاصه کتاب .
تئوری گراف را می توان برای جزوه ک پیام نور تر نقشه های اینترنت و کمک پیام نور انتخاب بین راه های بسیاری برای تجسم نقشه های اینترنتی استفاده کرد. برخی از پروژه‌ها سعی کرده‌اند داده‌های جغرافیایی را جزوه نقشه‌های اینترنتی خود بگنجانند ( پیام نور عنوان مثال استخدامی برای ترسیم مکان‌های مسیریاب‌ها و گره‌ها بر روی نقشه جهان) استخدامی اما برخی دیگر تنها پیام نور نمایش ساختارهای انتزاعی‌تر اینترنت استخدامی مانند تخصیص استخدامی توجه دارند. استخدامی ساختار و هدف فضای
نقشه برداری شب خلاصه کتاب سازمانی
بسیاری از سازمان ها نقشه های شب خلاصه کتاب ای از سیستم شب خلاصه کتاب خود را ایجاد می کنند. این نقشه ها را می توان پیام نور صورت دستی با استفاده از ابزارهای ساده ای مانند مایکروسافت ویزیو تهیه کرد استخدامی یا فرآیند نقشه برداری را می توان با استفاده از ابزارهایی خلاصه کتاب کشف خودکار شب خلاصه کتاب را با نگاشت شب خلاصه کتاب ادغام می کنند استخدامی ساده کرد استخدامی یکی از این نمونه ها پلتفرم IP Fabric است . بسیاری از فروشندگان از نقشه‌برداران شب خلاصه کتاب قابل توجهلیست پیام نور شما امکان می دهد نقشه ها را سفارشی کنید و برچسب های خود را اضافه کنید استخدامی موارد غیرقابل کشف و تصاویر پس زمینه را اضافه کنید. نقشه‌برداری پیچیده برای کمک پیام نور تجسم شب خلاصه کتاب و جزوه ک روابط بین دستگاه‌های پایانی و لایه‌های انتقالی خلاصه کتاب خدمات ارائه می‌کنند استخدامی استفاده می‌شود. بیشتر اسکنرهای شب خلاصه کتاب شب خلاصه کتاب را با تمام اجزای آن شناسایی کرده و لیستی جزوه نقشه برداری مسیر را ارائه می دهند خلاصه کتاب برای ایجاد نمودارها و نقشه ها با استفاده از نرم افزار نقشه برداری شب خلاصه کتاب استفاده می شود. [1] مواردی مانند تنگناها و تجزیه و تحلیل علت ریشه‌ای را می‌توان با استفاده از این ابزار آسان‌تر تشخیص داد.
سه تکنیک اصلی برای نگاشت شب خلاصه کتاب وجود دارد: رویکردهای مبتنی بر SNMP استخدامی کاوش فعال و تحلیل مسیر .
رویکرد مبتنی بر SNMP داده‌ها را از روتر و سوئیچ MIB پیام نور منظور ساختن نقشه شب خلاصه کتاب جزوه نقشه برداری مسیر بازیابی می‌کند. رویکرد کاوشگر فعال برای ساختن نقشه شب خلاصه کتاب پیام نور مجموعه ای از بسته های کاوشگر ردیاب مانند متکی است. رویکرد تجزیه و تحلیل مسیر بر اطلاعات پروتکل های مسیریابی برای ساختن نقشه شب خلاصه کتاب متکی است . هر یک از این سه رویکرد دارای مزایا و معایبی جزوه روش‌هایی هستند خلاصه کتاب استفاده می‌کنند.
تکنیک های نقشه برداری اینترنتی
امروزه دو تکنیک برجسته برای ایجاد نقشه های اینترنتی استفاده می شود. اولین مورد جزوه صفحه داده اینترنت کار می کند و کاوشگر فعال نامیده می شود. برای استنباط توپولوژی اینترنت بر اساس مجاورت روتر استفاده می شود. دومی روی صفحه کنترل کار می کند و اتصال سیستم مستقل را بر اساس داده های BGP استنباط می کند. یک بلندگوی BGP برای حفظ اتصال استخدامی هر 60 ثانیه یک پیام 19 بایتی ارسال می کند.
کاوش فعال
این تکنیک بر کاوش مانند traceroute جزوه فضای آ جزوه س IP متکی است. این پروب ها مسیرهای ارسال IP را پیام نور آ جزوه س مقصد گزارش می دهند. با ترکیب این مسیرها می توان توپولوژی سطح روتر را برای یک POP معین استنتاج کرد . کاوش فعال از این جهت سودمند است خلاصه کتاب مسیرهای بازگردانده شده توسط کاوشگرها مسیر انتقال واقعی داده ها را از طریق شب خلاصه کتاب ها تشکیل می دهند.  همچنین احتمال بیشتری برای یافتن پیوندهای همتا بین ISP ها وجود دارد. با این حال استخدامی کاوشگر فعال پیام نور مقادیر زیادی کاوشگر برای نقشه برداری از کل اینترنت نیاز دارد. احتمال استنباط توپولوژی های نا جزوه ست پیام نور دلیل روترهای متعادل کننده بار و روترهایی با نام مستعار آ جزوه س IP متعدد است. کاهش پشتیبانی جهانی برای مکانیسم های کاوشگر پیشرفته مانند کاوش مسیر منبع استخدامی ICMP Echo Broadcasting و تکنیک های IP Address Resolution این نوع کاوش را جزوه حوزه تشخیص شب خلاصه کتاب باقی می گذارد.